Arxiu de la categoria: Marques

Efectivament, el com depèn de tu.

No sé si us passa, però després de veure la versió arranjada de l’espot d’Estrella Damm  jo segueixo buscant la ceba i ja no puc imaginar-me aquest arròs fet amb paeller i bombona de butà. Potser fins i tot algú podrà dir que tot el xou farà que l’espot tingui més repercussió, però tinc la sensació que en realitat aquest estiu, el fet no li passarà desapercebut a la marca. Personalment, després de veure la versió retallada, “el tot depèn del com i el com només depèn de tu” reflexa bé aquella distància entre el que diem i no acabem de fer però podríem arribar a fer. Continua llegint


Mediterràniament: és el què i és el com

Unes gambes acabades de pescar,  un sushi preparat allí mateix per Hideki Matsuhisa, xef del Koyshunka, quatre tocs de boia-pilota amb en Cesc Fàbregas i tenir la sort de fer-ho a coberta d’una embarcació d’arrossegament en un dia assolellat. Algú no s’hi apunta?

Després de quatre campanyes d’estiu sota el concepte “mediterràniament”, Estrella Damm presenta aquest nou anunci per reivindicar que la gastronomia, els paisatges, la cultura i les tradicions que ens ofereix el Mediterrani, són qualitats úniques que ens defineixen i de les que en podem gaudir durant tot l’any.

Entre els escenaris i històries idíl·liques de l’estiu i la nova aposta per ampliar els plaers mundans la resta de l’any, un es pregunta quantes persones i fins quan podrem gaudir tots plegats de la identitat mediterrània si no tenim en ment i actuem a favor d’aquest mateix mar que efectivament ens identifica.

Continua llegint


El nou camí de la comunicació per a la sostenibilitat passa per les marques

“S’han de buscar noves formes de com involucrar moltes persones. És un canvi de paradigma on la innovació ha de ser important”.

Ho diu Ignasi Carreras, director de l’Institut d’Innovació Social d’ESADE, fent referència al greu problema de finançament públic que pateixen les ONG i que possiblement obligarà a que algunes hagin de tancar i altres fusionar-se. El que no podran evitar per sobreviure és reinventar-se, i sobretot, buscar noves vies de finançament privades o particulars, perquè ja no es pot confiar amb el finançament públic.

De fet, la intenció no és parlar de les ONG, però sentint aquesta frase em sembla evident que aquesta mateixa idea pot aplicar-se actualment a qualsevol àmbit. D’implicacions, de persones, de paradigma i d’innovació també se’n pot parlar després d’haver sentit les ponències presentades per algunes empreses a les 10enes Jornades de Prevenció de Residus celebrades el passat 21 i 22 de novembre a Barcelona i organitzades com cada any per l’Agència de Residus de Catalunya. Continua llegint